»Zasvojenost s spletnim nakupovanjem predstavlja enega izmed izzivov, povezanih z uporabo interneta, s katerim se sistematično ukvarjamo.«
»Obdobja ugodnih nakupov se veselijo tudi goljufi. Nastavljajo nam pasti s privlačnimi oglasi, ki nas vabijo z mamljivimi 'posebnimi ponudbami' in 'izjemnimi popusti'. O teh 'neverjetnih priložnostih' nas obveščajo z množico elektronskih in SMS-sporočil ter z vztrajnimi klici. Če se ujamemo v past, blaga seveda nikoli ne dobimo, mnogim žrtvam pa goljufi celo izpraznejo bančni račun. Zato previdno.«
»Hitra primerjava za isti izdelek je velika prednost.«
»Ugotavljamo, da je največkrat glavni namen, da kupec plača, izdelkov pa ne dobi.«
»Zmogljivosti na tem področju so trenutno desetkrat večje kot pred izbruhom te krize.«
»Če kupim čevlje številka 42, zelo pomaga, če je spodaj opis, 'feels like 41,' torej, da je številka nekoliko manjša, zato bom vzel večjo.«
»Obenem pa na spletu posnetki predstav za pozornost gledalcev tekmujejo s spletnimi ponudniki videovsebin na zahtevo.«
»Veliko bo odvisno od proračuna posameznega potrošnika, pa tudi od vse višjega obiska spletne trgovine.«
»V ZDA imajo dober primer prakse, ko umetna inteligenca kupcu ponudi podobne izdelke po znižani ceni.«
»Marsikdaj kakšnega izdelka z višje police ne kupim, saj mi je nerodno ves čas prositi za pomoč.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju